Вітаю Вас, Гість
Повернутися

ЗМІСТ

НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Черниш В.В. Досягнення науки – у практику викладання іноземних мов: спільна науково-практична діяльність Київського національного лінгвістичного університету із школами України

Бориско Н.Ф. Учебная автономия в школе – пути и возможности

Черниш В.В. Навчання іншомовного діалогічного мовлення в аспекті компетентнісного підходу


НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ ДОШКІЛЬНЯТ І МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Шастова І.В. Психологічні передумови навчання техніки читання учнів шестирічного віку


НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Голуб І.Ю. Використання стереотипів для формування соціокультурної компетентності студентів на заняттях з іноземної мови

Гурина Н.В. Підсистема вправ для професійноорієнтованого навчання майбутніх учителів вживання англійських інтонем у говорінні

Гордєєва А.Й. Інтелектуальні карти як засіб формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх філологів


КОНСУЛЬТАЦІЇ, РЕЦЕНЗІЇ, ОГЛЯДИ

Бориско Н. Ф. Немецкий язык в детском саду

Борецька Г.Е., Сіжук Д.О. Фрагменти уроків з формування англомовної аудитивної компетенції в учнів старшої школи з використанням пісенного матеріалу

Шахрайчук Т.Є., Чала Ю.М. Сценарій новорічного свята англійською мовою "Winter holidays in different countries"

Лук’янець О.Г. Методична розробка уроків англійської мови