Вітаю Вас, Гість
Повернутися
Зміст
ЗАПРОШУЄМО ДО ДИСКУСІЇ

Н.Ф. Бориско Формирование профессионально ориентированной коммуникативной компетенции на практических занятиях по иностранному языку или СКОЛЬКО МЕТОДИКИ НУЖНО БУДУЩЕМУ УЧИТЕЛЮ?


НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У СЕРЕДНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Ніколаєва С.Ю. Цілі навчання іноземних мов в аспекті компетентнісного підходу

Гапонова C.В. Огляд зарубіжних методів викладання іноземних мов ХХ століття

Борецька Г.Е. Сучасні технології формування англомовної компетенції в говорінні в учнів основної старшої школи

НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Свиридюк В.П. Використання фразеологізмів у навчанні письма німецькою мовою

Романюк Ю.В. Система вправ для формування у майбутніх інженерів читацької англомовної компетенції у процесі використання навчального веб-сайту

НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ ДОШКІЛЬНЯТ І МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Коломінова О.О., Роман С.В. Сучасні технології навчання англійської мови у початковій школі

КОНСУЛЬТАЦІЇ, РЕЦЕНЗІЇ, ОГЛЯДИ

Щелкунова А.О. Національне виховання на заняттях з іноземної мови

Євенко О.В., Дем’янова Ю.О. Ми – різні, ми – рівні, ми – разом (Виховний захід для студентів педагогічних коледжів)

Gaiduchenko А. American Education Homeschooling

Хоменко Л. Англійська абетка для початківців

Шерстюк О.М. Відгук на підручник англійської мови для 9 класу ЗНЗ (п’ятий рік навчання) О.О.Коломінової «English, 9”

Додаток до Правил прийому до Київського національного лінгвістичного університету у 2010 році